Powered by Jasper Roberts - Blog

Semestermood

Alltså det känns som jag gått in i något helt fantastiskt semestermood, dagarna bara flyter och vi njuter av vädret och ledigheten med syrran och Donna. Så vi kör en "min dag i bilder" igen:


Charles sov i solstrimmorna i bara blöjan i förmiddags, underbart mysigt. Sen tog vi oss ut i solen och promenerade till en av de små stränderna som finns i stan och lekte stranddag.



Ja hade gjort lunchlådor som jag lagade igår och syrran hade fixat kaffe på termos. Perfekt!

SÅ stolt över mig själv som har börjat slänga ihop lunch till mig och syrran ibland. Hon inspirerar mig!




Charles badade också minsann, kallt men härligt och sen tog vi oss hemåt igen på eftermiddagen och mötte upp mamma som tog C medan jag stack iväg och sprang.


Nu har jag duschat och vi ska grilla hamburgare på syrrans innergård. Ni HÖR ju - semestermood.


Ha en härlig kväll!



Emelie :

Men åh vad härligt!!! :) så himla kul att vara föräldraledig samtidigt som sin syster!!! Lär aldrig hända mig då hon är 10 år äldre och färdig med barn..!

Svar: Verkligen en lyx
JOHANNA KAJSON

Catharina:

Vilken fantastisk dag ni haft alla fyra, och ni är så duktiga med att ta vara på tillfällena. Ha det fortsatt härligt. Kram

Svar: Tack detsamma Catta!!
JOHANNA KAJSON

Anonym:

Varför har Charles napp i munnen fast han är upptagen med något ??

Svar: För att han stoppar in ALLT i munnen på en sekund så när han är på upptäcksfärd är det alltid napp som gäller
JOHANNA KAJSON

Anonym:

Såå härligt!
Var ligger stranden? :)

Svar: Nära rålambshovsparkwn
JOHANNA KAJSON

Anonym:

Såå härligt!
Var ligger stranden? :)

Tess:

Wow vilken dag!

Mysan:

Åhh vilken fantastisk dag ni har haft:) det måste vara så kul att få dela föräldraledighet tillsammans med sin syster😍

Mysan:

Åhh vilken fantastisk dag ni har haft:) det måste vara så kul att få dela föräldraledighet tillsammans med sin syster😍

Svar: Jaaa
JOHANNA KAJSON

Mysan:

Fantastisk dag ju😍 Vart har du fått tag på Charles solhatt, för tycker det varit svårt att hitta såna i enfärgat som skyddar nacke, blir ofta i väldigt spaciga färger?

Svar: Maximo heter märket, den är super!!
JOHANNA KAJSON

Olivia:

Kör också napptricket när min son är på upptäcksfärd. Klockrent tycker jag!

Olivia:

Kör också napptricket när min son är på upptäcksfärd. Klockrent tycker jag!

Jossan:

Åh, vad det ser härligt ut!! :D

Kommentera inlägget här: