Powered by Jasper Roberts - Blog

Vlogg från MOS & Tvillingpodden

Tusen tack för all er pepp förra veckan på första klippet, denna veckan filmade jag en regnig tisdag som blev till en utflyktsdag till MOS - häng med rakt upp och ner vettja!
 
 
 
Vad vill ni se nästa vecka?
Alldamnstories:

Åh ett till bra klipp! Hello beautiful :-) Skulle vara superkul att följa med en gång på gymmet! Se hur och vad du tränar. Pepp och kärlek! Älskar klippen!

louise:

Johanna, du är grym! <3
Är så kul att få följa ditt liv och väntar spänt på din bok!
Heja heja!

Anna:

Älskar verkligen dina vloggar och önskar såå att du vloggat varje dag, även om jag förstår att det är svårt. Så lova att du fortsätter vlogga och lova att fundera på om du inte kan utöka till två vloggar i veckan i alla fall. Haha :)

Svar: Oj, TACK för all kärlek!!!
JOHANNA KAJSON

Anna:

Åh jo, glömde ju skriva en sak. Jag tycker att det vore super kul att få se i en vlogg lite mer vad du jobbar med. Hur en vardag ser ut för dig där du även jobbar lite? Hur du får ihop föräldraledighet och jobb osv. Anledningen till att jag vill veta mer är för att jag tycker att du är så inspirerande när det gäller entreprenörskap i kombination med föräldraledighet. Heja!

Svar: Grymt, ska klura på hue jag kan lägga upp det <3
JOHANNA KAJSON

Sara:

Gillade det här klippet, mysigt att få "vara med "" på morgonen hehe :D och kul att du tog upp det dör med skärmtid, gillar att du lägger in lite åsikter eller vad man ska säga! Tummen upp och du verkar så sjukt härlig!

Svar: TAAACK!!
JOHANNA KAJSON

Jessica Lagergren:

Du är bäst! Jag är så glad att du kom <3

Kommentera inlägget här: