Powered by Jasper Roberts - Blog

Vår lägenhet i LIlla Paris

Så var vår lägenhet ute till försäljning och visningar hålls nästa vecka - hurra!!! Jag tyckte bilderna blev fina och stilrena och de speglar verkligen hur vår lägenhet ser ut. Åh vad jag älskar vår lägenhet, den har verkligen varit helt perfekt och ett drömlägenhet dessa åren för oss!! 
 
VIll ni spana in mer hos oss eller tipsa någon om att köpa en trea i Vasastan - eller "lilla Paris" som vårt område Atlas kallas, haha. Älskar det! Kolla in lägenheten här.
 
 
 
Nu vet jag ju dessutom vilka vagnar som går in i hissen som jag kan tipsa nästa köpare om, sånt jag önskat jag hade fått när vi flyttade in :).
 
 
 
Sanna:

Åh det blev jättefina bilder! Mysigt:)

Maria:

Aha du bor där! Bodde på Norrbackagatan för några år sedan, älskade det området! Ska jag bo i stan igen så blir det där!

Emely:

Gud så fin! Hade jag fått med min sambo på tåget hade jag lätt flyttat upp och budat ;)

Vart bär det av nu?

Emely:

Jag lyckades ju glömma att ni precis köpt hus i Höllviken! Också ett underbart hus! :)

emma:

Så fint ni har det Johanna! =)

Cecilia:

Wow så fint 😍

Hedvig:

Vilken fin lägenhet!=)

Erika:

Vilken fin lägenhet ni har!

Kommentera inlägget här: