Powered by Jasper Roberts - Blog

Byråshopping och fina barnkläder

Hurra- klickat hem denna superhajpade byrån till sovrummet (adlink), kikar på målare (fick tips av världens bästa bloggläsare att man måste kolla upp så att det är rätt färg och teknik så inte trappan sväller upp och börjar knarra och hålla på - tack!!)  och jag spanar fler möbler (adlink) bland nyheterna som bloggas som galet för tillfället, där är så mycket fina skåp!!
 
Jag satt och kollade på flyttvloggarna imorse och insåg hur långt vi kom ganska fort med huset men att det stått still under sommaren, inget konstigt med det och jag trivs superbra här hemma som det är nu men inför hösten kliar det ändå lite i fingrarna, vårt sovrum vill jag få till med målningen, nya byrån, kanske ny TV (jag vet, jag vet - man ska inte ha TV i sovrummet men nu har vi det...) och så vil jag göra lite förstoringar och sätta upp på väggen mittemot sängen...
 
Och när jag köpte byrån så såg jag dessa till Charles:
 
 
Alltså, såg dessa leggingsen (adlink) som är på bilden, 149kr, ekologisk och växastorlekar- kan det bli bättre??  och alla dessa fina kläderna (adlink) till Charles att ha på förskolan, vill köpa ALLT!! Hur fint var inte detta settet (adlink) då? Höstshopping here I come!
 
 
 
 
Nu sa jag käka lunch och ha ett spännande telefonsamtal om ett nytt projekt - så himla skönt att ha en admindag och hinna ikapp med mail och telefon!
 
 
 
 
 
 
Karina:

men åh va fina dom var! :)

Josse:

Men oj, så söta!

Kommentera inlägget här: