Powered by Jasper Roberts - Blog

Det innersta rummet på NK

 
Jag glömde ju visa er bilder från när vi körde bröllopsfokus på NK Bröllopsservice - tänk att jag har varit med och byggt en helt ny avdelning på NK ändå, coolt.
 
 
Rosenrummet där NK Bröllopsservice sitter hade lite extra bröllopsfluff under senaste mötena, tjusigt va? Nu längar jag tills jag hinner bygga mitt kontor här hemma, eller snarare inreda det för där är just nu kaos men bröllopsklänningen hänger iaf på plats.
 
I eftermiddag väntar kapitel 2 av min bröllopsbok på att skrivas klart, peppen!
 
 
Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

Åh så fint :)

L:

Hej Johanna!

Såå häftigt att du huserar på NK! Vet du att Rapide for Brows-Tilda också är en gammal Apelrydare? Hon gick året under mig och du tog studenten samma år som jag började 😊

Kram!

Svar: Nej det visste jag inte, vad cooolt!!
JOHANNA KAJSON

Kommentera inlägget här: