Powered by Jasper Roberts - Blog

Trött, stolt och glad!

Jag befinner mig i småland och äter cakepopsrester från helgens bröllop och leker med Charles och hans kusiner, snacka om kontraster från helgens bröllop men gud så skönt att bara få landa här ett par dagar coh smälta att allt gick så himla bra...
 
Att vara ansvarig bröllopskoordinator för ett så pass bevakat bröllop är ett enormt ansvar och förutom att inget får gå fel som för vilket brudpar som helst, (man får ju inte en andra chans med ett bröllop) så är det dessutom ansvaret för att se till ingen press dyker upp och att brudparet får behålla sin bröllopshelg privat och för bara dem men även att hjälpa till att synka utvalda fotografer och filmare på bästa sätt utan att varken brudparet, brudföljet eller gästerna ska känna av det.
 
Men  - vi lyckades och allt flöt på så jäkla bra från i torsdagskväll till söndagens brunch, herregud vad vi har roddat och jag är så gald att de hade valt en sådan enormt duktig toastmaster som var otrolig på att leverera på plats, jag känner så mycket kärlek för den här helgen, brudparet, gästerna och alla mina leverantörer som var på plats och skapade magin!!
 
Kolla bara på blomsterväggen som en av leverantörerna skapade,, Fanny Staafs team designade magi!
 
 
Jag älskar att skapa drömbröllopet för varje brudpar och försöka toppa deras förväntningar och i sommar har jag verkligen haft helt olika bröllops vilket är så himla roligt, allt från slott till lada och båthus och jag älskar varenda ett av mina brudpar, dessutom har ett gäng av dem som kört min bröllopskonsultation och sedan planerat sitt bröllop själva också gift sig i sommar och jag blir så varm i hjärtat när bilderna från deras finas dagar trillar in... Jag skulle liksom vilja se hur alla bröllop kommer bli som planerar genom mig bok numera också, jag har ju byggt upp boken exakt likadant som min bröllopskonsultation går till och genom 7 steg så tar man sig i rätt ordning fram i planeringen av sitt bröllop, från starten 12-18 månader innan och hela vägen fram till bröllopsdagen men checklistor, tips, råd och inspirationsbilder för allt i planeringen. Tanken är att ALLA ska ha råd med mig som bröllopskoordinator  genom boken och man får precis samma material i den som när man bokar mig, drömbröllop till alla!! (Beställ boken Planera ditt drömbröllop - med Johanna Kajson här)
 
 
Nu ska jag gå tillbaka till vilandet, tror jag ska ta en powernap nu när Charles sover....
Madeleine:

Så otroligt häftigt och ärofyllt uppdrag. Stort grattis till att det gick så bra <3 Förstår att man vill vila ut och bara njuta och smälta allt efter en så stort helg :)
Heja dig!!
Kram Madde

Kommentera inlägget här: