Powered by Jasper Roberts - Blog

Hos mamma och pappa får man lunch och vila

Det blev att jag och lilla superC körde hem till mamma och pappa för lite lek och bus och lunch och nu sover han här medan jag kör in till Malmö och gästar radion, det fick mys och jag fick lite jobb mitt i allt. Perfekt, och så slapp jag tänka på lunch - en så enkel sak när man har kaos i huvudet...
 
 
Charles ville uuuuuuuttttt trots att det regnade så jag klädde på honom och traskade ut hos mamma och pappa, supermysigt att vara under taket i uterummet när det smattrar och regnar ju, nu längtar jag efter att vi också kommer på hur vi ska få till ett tak utomhus... Mest det vi saknar i trädgården just nu faktiskt...
 
 
Men nu kör jag till Malmö, hörs i P4 Extra 14:20!
 
 
Ser ni bilderna på familjen i bakgrunden? Charles älskar att peka och berätta vem alla är där..
 
 
 
Mia:

Vad bra det löste sig!
Tack för en väldigt bra blogg, detta är den blogg jag allra helst läser och prioriterar! Ni verkar vara en så mysig familj men du vågar ta upp svårigheter med, precis så som livet ser ut ❤️

Svar: Tack ❤️❤️❤️
JOHANNA KAJSON

Anna:

Markis!! Vi har installerat markis i vår och dessutom köpt en gasolbrännare så får det verkligen varmt och mysigt under den på sommarkvällar. Dock kan man ju inte ha den ute vid regn men supernajs som tak så det blir mer "ombonat". Kan verkligen rekommendera "'markisen i Höllviken" som vi handlat hos. Superservice och älskar att man kan stödja lokala handlare :-)

Svar: Ja jag tänker typ segel annars, behöver vara något som funkar vid regn också om den ska användas maximalt tänker jag... eller ett växthus allra helst, haha
JOHANNA KAJSON

Anonym:

Kanske kan sätta en markis på fasaden, himla smidigt!

Anonym:

Kanske kan sätta en markis på fasaden, himla smidigt!

Svar: kikar på en segellösning men är sugen på typ ett växthus eller nåt :)
JOHANNA KAJSON

Emma:

Lyssnade på P3 när jag såg på Instagram att du skulle vara med på P4. Bytte raskt kanal och spolade tillbaka några minuter. Du var superduktigt! Svarade väldigt trevligt, tydligt och var bra på att förklara varför du inte kunde gå in på detaljer.

Svar: Åh tack, alltid klurigt när de vill luska <3
JOHANNA KAJSON

Kommentera inlägget här: