Powered by Jasper Roberts - Blog

Våriga naglar

I superstolt samarbete med Ellos!
 
Moooorning från frukostbordet och glad fredag! Jag har precis måla klart naglarna och dricker kaffe medan jag hör hur Rickard väcker Charles där uppe genom bus så han skrattar. Bästa musiken för mina öron!
 
Det våriga, vackra nagellacket från Essie och jag vet att jag kommer få frågor om karaffen bakom som jag själv kärat ner mig i totalt, den finns här. (adlinks)
 
Det är förresten 25% rabatt på hela beställningen på Ellos just nu, det gäller fram till 4 april så in och shoppa loss!! (Vissa undantag finns som vanligt) - Klicka in här och ta del av rabatten, jag ska köpa dessa vårsneakers tänkte jag.(alla länkar är adlinks)
 
 
 
Idag väntar fotodag igen, sista fotograferingen till boken, tjohooo!! Vi hörs från Helsingborg lite senare!
 
 
 
I stolt samarbete med Ellos
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: