Powered by Jasper Roberts - Blog

En klassiker är alltid en klassiker

And it´s a wrap!! Jag och Lisa har gått loss totalt i projektet idag och det ska bli så himla roligt att se hur det landar, vi får se när jag kan visa er mer men ja - det handlar ju om blommor som ni förstått... Jag vet att mångag i bröllopsbranschen är "trötta" på brudslöja, barnmatsburkar och vimplar eller pompoms men jag ser att otrolgit många brudpar fortarande vill har det och jag FÖRSTÅR dem för det är kostnadseffektiva, enkla och görbara saker om man ska sy ihop mycket själv så jag säga bara KÖR PÅ - våga gå er egen väg och den väg ni tänkt gå och lyssna inte så mycket på vad proffsen säger för vi i bröllopsbranschen kan ju såklart vara "trötta" på trendblommor eller förra årets trendiga dekorer men om NI vill ha det så är det SJÄLVKLART att ni ska ha det. Brudslöjan t ex är och kommer alltid vara en klassisk bröllopsblomma som är prisvärd, superenkel att arbeta med och som håller utan vatten hur länge som heslt - den perfekta bröllopsblomman som många drömmer om och jag älskar fortfarande den. Ett fång av brudslöja - lika vackert varje gång!
 
 
 
Annars kan jag inte  visa så mycket mer, än en liiiiten sneakpeak till sen släpper vi hemliga projekt och går vidare, haha. Inte så kul för er att läsa om när man inte får hela bilden kanske?
 
 
Nu däremot sitter jag och jobbar med boken igen, små, små detaljer är kvar att fixa med och sedan ska lanseringen planeras parallelt, den släpps i augusti är tanken och jag längtar tills förbokningen öppnar så vi kan börja marknadsföra den lite mer! Jag håller på att sy ihop event där ni kan komma och få bröllopsinspiration också, vad tror ni om det? Stockholm, Göteborg och Malmö - det vore superkul att få till i september och oktober - kommer ni?
 
 
Nu ska jag skriva texter och sen hämtar jag superC vid fyra, vi är själva ikväll och inatt och jag tror minsann vi ska busa till det med eftermiddagsglass och strandhäng.
 
Kärlek!
Kommentera inlägget här: