Powered by Jasper Roberts - Blog

Mot New York!

Alltså TITTA på denna jäkla fantastiska mannen, ahhhh. Mannen i mitt liv, tänk att denna pizzan på Gorm's är starten på 4,5 dygns non-stop dejtande!! Ahhh, helt galet!



Att säga hejdå till lilla älsklingen gick jättebra, han var med på noterna och vinkade hejdå och jag höll ihop det och log men bröt ihop totalt i taxin när jag tittade ut genom rutan på min stora kille i sin mormors famn. Vi bröt ihop båda två och tårarna sprutade faktiskt, mer hos mig såklart, haha. Men efter en stunds tystnad i taxin torkade vi tårarna och laddade om för vår magiska 10-år-tillsammans-resa. (Fast. Nu i dagarna är det faktiskt ganska exakt 11 år sedan vi träffades för första gången på en Shell-mack parkeing.)




Nu ska vi strax boarda planet, jag flyger med Therese Lindgrens bok "ibland mår jag inte så bra", jag jobbade ihop med henne för en herrans massa år sedan när hon var just säljare - cool brud det där!! Sen reserjag  med en av sommarens brudar, Kenza. Tycker hennes omslag för Plaza är fantastiskt!



Vi hörs imorgon från New York!!!!


Louise:

Ha en fantastisk resa!!!

Victoria:

Njut av dessa fantastiska dagar!! Kramsr

A way of living :

Så underbart!!!! Njut av varandra och den stora coola staden ❤🍏

Anonym:

Ni är verkligen värda en resa tillsammans!!!

Nea:

Åh vi startade Paris-helgen med pizza på Gorms på Kastrup - det blev frukost/lunch på 30 års dagen 😎😍🍕
Ha en underbar resa!!!

Kommentera inlägget här: