Powered by Jasper Roberts - Blog

Pics från förr

OJ. Har försökt påbörja bloggandet ett par gånger idag men jag har inte riktigt kommit loss... Här regnar det och åskar så jag har mest städat och softat..

Jag fick brev innan av L, typ 300 bilder på oss :) Naaw, hon e så söt!! Jag hittade dock en heel del fula bilder på mig, haha.. Min vikt har gått upp och ner tusen gånger och förr var jag uppenbarligen alltid väldigt vit i ansiktet.. SAMT att jag ALDRIG blir bra på bilder som tas när jag inte är medveten. Typ när jag snackar, iii. Inte snyggt. Jag ska bjuda på lite fulbilder:


Vitvitvit&märklig
Herregud vilka miner

Ja ni ser, vit, konstiga miner, vikt upp vikt ner och vikt upp igen .Men framförallt de fula minerna, haha! ;Dock hittade jag måånga härliga minnen... Kolla in studenten:



Hur underbart var det inte att ta studenten????!! Har inte sett Ls bilder från det innan, men där finns många roliga bilder!! För att inte tala om filmen som vi har, hahahaaa

Finns många andra roliga bilder:
Cocktail i Båstad 2005

Glitter&Glamour 2008
Utgångskväll med L 2006
Kolla in denna feta luggen!!

Min kräftskiva i fjol. 30pers i ett tält. Ljuvligt!



Oslo med L och J! Supermyshelg

Idag blev detta en liten fotoblogg men så blir det när man får 300 galna bilder på posten av söta L. Jag borde nog gå och handla lite.. Kaffet är slut och sen MÅSTE jag fixa golven!!

Mor o far är på väg!

Ciao
//J
erica:

vilken snygg balkong du sitter på, jag tyckte jag kände igen den ;)

Kommentera inlägget här: