Powered by Jasper Roberts - Blog

I´m back -kakan är i ugnen

Stöd min insamling på Rosa Bandet
Hej hopp,
Nu är kladdkakan i ugnen :) Jag letade naturligtvis efter BajsFs recept från förr!! Nu har jag bakat i min fina hjärtskål och med mina fina hjärtdl mått!
Stöd min insamling på Rosa Bandet

Fint va?!

Jag skrev under ett mail idag med Rosa Johanna. För jag e fan det. Jag är ROSA!

Stöd min insamling på Rosa Bandet

Idag har NOLL kronor kommit in till min Rosa Bandet kampanj. ILLA. Dock har det kommit in lite på den jag driver på jobbet så det är ju superkul iaf!! Hur som, jag får nog börja mailbomba er tills ni skänker en gåva! Söta J skänkte hela 200kr fastän hon är student -det var faktiskt jag grymt imponerad av!!

Nu luktar det chokladkaka här och R är hemma.

Over and out
//J
Kommentera inlägget här: