Powered by Jasper Roberts - Blog

Julkortsfix...

Orkar inte mer... men jag måste... imorgon tar jag tag i en projektplan som gör att jag fixar december... Jag vill ju inte må som jag gjort idag under en av mina favoritmånader!! Så jag måste se till att vara rädd om mig!

Hello,
idag hade jag mjuka, stickade vita strumpor i mina Acnestövlar till mina söndags-frökenkajson-outfit (jo man kan ha den på en måndag också faktiskt!!!) vilket var rätt mysigt faktiskt... Det blev en sen kväll från jobbet så först tjugo över åtta kom jag ut och motionerade och vid nio kunde jag hoppa in i duschen... Hela kvällen förskjuts lixom...

Efter duschen tog jag tag i mina julkort och har nästa adresserat alla nu... bara 7 kvar att fixa i veckan och sen blir det till att inhandla julfrimärke och lägga i allihop i julpåsen för att skicka ut i landet!! 19 julkort ska åka till några nära och kära... Här kommer några bilder på några av dem:




Imorgon är 1:a december och jag har inte ens någon julkalender hemma :( första året i typ hela mitt liv som jag inte hunnit inhandla chokladjulkalender så jag kan ta första biten 1 december på morgonen... Tur att jag kan fixa det under dagen så vi kan öppna våra första luckor imorgonvkäll istället...

Men vi kan tända det första ljuset i vår kalenderljusstake och jag har en chokladkalender på jobbet jag kan öppna till morgonkaffet som jag fått av världens bästa Å på jobbet (tack!)...

Vi hörs imorgon hörreni, jag behöver sova!
//FrökenKajson
Kommentera inlägget här: