Powered by Jasper Roberts - Blog

"Det är som att titta på när gräset växer!"

"Det är som att titta på när gräset växer!"

God söndagskväll!
Här sitter jag framför OS och ja visst, vi plockade ÄNNU en bronsmedalj!!! Helt sjukt! Okejdå, OS är rätt kul... Till detta brons åt vi varma bullar direkt från ugnen och drack lite Brämhultsjuice. Mums. Snart ska vi ge oss på de där stavarna med dipp som vi struntade i igår... Det är myssöndag hos Kajson/Jonsson!

Söta A har varit här en sväng och myst och pratat en massa (och lämnat ett par läckra byxor som jag fick av syrran, tack!!!) och hon stod ju helt klart för kvällens roligaste kommentar!! Vi pratade lite om USAresan som vi ska göra och hon frågade hur mycket sport vi skulle kolla in när vi väl var där. 2-3 hockeymatcher, en basket och en baseball och vad säger söta A om baseboll?! Det är sååå tråkigt att titta på, det är som att titta på när gräset växer!" Hahahaaa, ååh så inspirerad jag blev att kolla på det nu, haha!! Söta A!

R har varit såå duktig och pysslig här hemma, han har städat till Mini, han har fixat kvällsmaten och nu dammsuger han! Jag har också plockat lite och har dessutom klippt Rs hår ikväll. (till söta As förtvivland, hon tycker att så långt hår är snyggt och jag kan bara hålla med!)

Men innan allt det så gymmade vi (jag hetsade R till att vi skulle köra två benmaskiner idag med, han gillar ju inte det men jag kan ju inte bara köra armar och  mage som han -då kommer jag se ut som en fyrkantig buffel eller nått!) och jag ökade lite vikter så det kändes bra!!! Fasiken gymmet e kul! Det trodde jag aldrig att det skulle vara! Efter gymmet gick vi och handlade ingr till maten (italiensk svamprisotto, mums!) samt en retro YES flaska. Japp, vi stöttar alla bra marknadskampanjer trots de hutlösa priserna!!! YES har gjort en riktigt smart grej och vi gick på den! Så nu står den här i köket så fin, så fin!

Nu ska jag planera min vecka!

Ciao
//FrökenKajson
Kommentera inlägget här: