Powered by Jasper Roberts - Blog

Idag blir ni man och hustru

Idag är det dags att leverera ännu ett bröllop och detta är ju mer synligt än de jag brukar göra så ni vet ju precis vem jag pratar om. Idag är det nämligen dags för fina Isabella & Odd att bli man och hustru. Vi träffades för första gången i våras och klickade direkt och sedan har en intensiv planering följt för att ro ihop deras drömdag och nu är den äntligen här, jag hoppas jag kan ge er allt ni önskat och lite till!
 
Foto från i våras av Dayfotografi som även fotar bröllopet idag.
 
Jag kickstartar dagen med frukost och genomgång av körschema med alla leverantörer som ska vara med hela dagen och därefter smiter jag upp i brudsviten för att se hur de har det och går igenom dagen tillsammans med alla tärnorna. Sedan möter jag upp pojkarna och går igenom samma sak med dem innan det är dags att åka vidare, det kommer bli en fantastisk dag!
Hoppas ni har en bra lördag, vi hörs inte förrän imorgon när jag vaknat och känner mig som människa igen.
Unga Fru Kajson - a Great Blogg
Kategori: Vardagen med moi Taggar: Bröllop, Entreprenör, Great Weddings, Isabella & Odd;
Kommentera inlägget här: