Powered by Jasper Roberts - Blog

Afternoon Tea i Malmö

Åhhh vad mysigt att få träffa mina vänner lite! I eftermiddag tog jag tåget in till Malmö och åkte hem till Nea för afternoon tea i hennes soffa med hembakta scones i fyra timmar. Åh så skönt att få tid att prata en massa och hinna ikapp. Och fina, fina Nea!! Som hon stöttade mig idag med alla smärtor, sorger och trötthet...
 
Ser vad det är på mittenbilden? Det är krasse, det har jag nog inte ätit på 15 år!! Men mums vad gott det var, tror minsann jag får investera i krassefrön och odla själv hemma för det var superfint och jättegott. Eller kanske ha som bordekoration på nästa bjudning? Med små saxar så gästerna kan klippa själva? Fräckt!
Sen tog jag bussen vidare hem till Emelie där jag blev bortskämd med hamburgare och en massa prat, jag försökte luska ut bröllopsdetaljer men jag får hållas lite till... Snaaaaart kanske det dyker upp en inbjudan i postlådan, åh som jag längtar! Tänk att jag ska få stå tärna i år!!
Och nu kom jag hem till mamma och pappa igen, rätt trött och sliter och med en mastodonthuvudvärk för det har inte släppt ett dugg på hela dagen. Fasiken vad hemsk den varit idag...
Nu ska jag sova och tänk, redan på lördag får jag träffa Emelie igen och Josse med som jag inte hunnit avverka än. Såå mysigt!
Unga Fru Kajson
Nea:

Hjärta dig!

Kommentera inlägget här: