Powered by Jasper Roberts - Blog

Svenska jordgubbar!

Ikväll skulle jag egentligen varit på en liten 30årsfest hemma hos några vänner men all kraft i hela kroppen tog slut efter en fruktansvärd vecka så jag hörde av mig till dem och sa att det gick bara inte. Ikväll fick jag lyssna på kroppen och bara vila.
Så syrran tog med mig till en filt i solen en timme vid halv sex och därefter har jag bara legat under täcket i soffan och vilat med svenska jordgubbar från Järna som jag köpte på Cajsa Warg och så har jag sett finalen i Let´s Dance.
Hoppas ni har en skön fredagskväll och har haft en betydligt bättre vecka än jag haft mina vänner!
Unga Fru Kajson - a Great Blogg
Kategori: Vardagen med moi Taggar: Fredag, Great Blogg, Huvudvärk, Jobb, Jordgubbar, Let´s Dance, Sjuk, Trött;
Kommentera inlägget här: