Powered by Jasper Roberts - Blog

Jobbdag å Gekås igen!

Jahapp mina vänner, så var denna underbara (men intensiva) helgen över och jag är tillbaka på Gekås för att jobba! Körde hit igårkväll direkt från Åhus där vi haft möhippan hela helgen.

Så igår höll jag Trambuilding och utbildning för team 2 och idag sparkar vi igång dem på plats. 

Man ser i ögonen hur trött jag är nu efter allt fläng och fix

Samtidigt så blir vi nya lägenhetsägare idag då Rickard hämtar ut den nya nyckeln nu klockan 10! Hurra! Känns konstigt att inte vara med dock... Så just nu är där en packmästare i vårt kök och packar ner det sista och imorgon går flyttlasset, då är jag tillbaka i Stockholm igen, hurra!


Malin :

Hej och välkommen tillbaka! Jag har ganska precis hittat din blogg och var mitt i sträckläsningen när bloggen inte längre ville visas. Gissa om jag blev SÅ glad när den kom upp igen :) Yay! Vilken fantastisk inspiration du är måste jag säga! Du har definitivt en ny trogen läsare, jag ska försöka vara super på att kommentera :) Jag heter i alla fall Malin, är 27 år och bor i Täby. Jobbar och står i men älskar att hitta på nya saker, gå ut och äta, träffa vänner och umgås med min sambo!

Svar: Åh vad härligt Malin - hej och välkommen!!!
JOHANNA KAJSON

Kommentera inlägget här: