Powered by Jasper Roberts - Blog

Sista jobbet

Nu åker jag iväg på sista jobbet för i år, en bröllopskonsultation med ett nytt brudpar och sen är jag sjukskriven hela maj och mammaledig resten av året. Det känns ju helt galet märkligt, däremot kommer jag nog lägga ner timmarna på mammaledigheten något för att kunna ta små uppdrag som dyker upp, vi får se! Just nu stänger jag ner för läkaren har sagt år mig strikt att VILA och den orden kom i form av heltidssjukskrivningförsäkringkassan.

Hej hopp från kontoret!

Efteråt ska vi bjudas på Valborgsmiddag hos våra vänner Mike och Martina - urmysigt och precis vad vi behöver!


Hoppas ni får en fin kväll!



Anna J:

Gick med hem idag. Känns så märkligt. Nästan som om man skolkar...eftersom bebis inte kommer förrän om ca. 4 v. Men jag ska boa och passa på att läsa, träffa vänner och bara vara. Det blir nog 👌🏼

Svar: Powernapa på dagarna tror jag är ett måste också /)
JOHANNA KAJSON

Anna J :

Ja en del tupplurar blir det med 😊😴

Kommentera inlägget här: