Powered by Jasper Roberts - Blog

Från radiostudion till hemmakväll

 
 
Tjoff så var radiosändningen över och jag har hunnit både hämta C, få hem Rickard och jobba undan en massa själv... Det är klurigt det där när de vill veta saker om kändisar men jag tyckte jag svarade trevligt men höll alla hemligheter för mig själv, eller hur? Det är superviktigt i mitt jobb och jag får SÅ ofta samtal och mail inför kändisbröllop där media vill luska men det är oerhört viktigt för mig att mina brudpar kan lita på mig när de väljer mig som bröllopskoordinator. Just nu trillar flera spännande nya brudpar in i mailkorgen vilket känns som ett gott tecken från alla fina referenser jag får från tidigare brudpar.
 
Hur som, ikväll ska både jag och Rickard stänga ner datorn och bara vila, umgås och tända ljus. Vi behöver det, han ska natta Charles strax och jag ska stänga ner datorn - och sedan väntar fasiken en total famljehelg med bara oss tre - ÄNTLIGEN.
 
Plockade blommor i mammas och pappas trädgård innan och satte i KLONG, så enkelt att göra fint med den vasen....
 
 
Hoppas ni får en fin fredagskväll ni också! Sista junikvällen ju, herregud! Imorgon är det juli!
 
 
 
Catharina:

Du var jätteduktig i radion och mycket professionell. Trevligt inslag
Ha nu en skön avkopplande helg med din lilla familj

Anonym:

Hej! Upptäckte precis att det inte går att följa din blogg längre på Bloglovin :( går det ordna? Har saknat dina inlägg, men såg nu att jag har flera veckor att läsa ikapp!
/Anna

Svar: Hej, ja blogg.se jobbar på den men det går riktigt segt för dem att fixa till det :(
JOHANNA KAJSON

Anna:

Jag hade samma problem med bloglovin men hittade faktiskt din blogg i veckan. Blev SÅ glad! Om man söker på Frökenkajson så hittar man din blogg.

Anna:

Jag har tidigare haft samma problem som personen ovan. Upptäckte till min stora glädje att det faktiskt går att följa din blogg på bloglovin nu. Sök på Frökenkajson så hittar man din blogg :)

Kommentera inlägget här: