Powered by Jasper Roberts - Blog

Happy friday

Hemma i den vackraste av alla blomsterkransar och helt salig över dagens fotografering - nu är vi snart i hamn med boken mina vänner! Eller iaf alla bilder och allt manus - min deadline för det sista är på söndagskväll så det blir lite helgjobb men det är bara roligt!
 
 
 
Nu ska jag inhandla lite gott till kvällens grillning med killarna i trädgården och sen har vi en lugn och mysig kväll framför oss. Jag ser lösgodis och en film i soffan framför mig när lilla älsklingen somnat. Precis vad jag behöver!
 
 
All kärlek till er alla fina - hoppas ni får en underbar fredagskväll!
 
 
Tess:

Men boom vad grym du är! Alltid lika imponerad över de som "snickrar ihop" en bok. Hur gör man liksom? Att få ihop alla kapitel. Otroligt imponerande och ser fram emot när den kommer ut i bokhandeln (trots att jag redan är gift, men inspiration kommer den vara full av på alla sätt ändå är jag säker på).
Njut nu av helgen!

Svar: Åhhh vad glad jag är att du vill köpa ändå, hurraaa!!
JOHANNA KAJSON

JUNITJEJ:

Jättefin krans!
Ha en trevlig helg! Hoppas du får njuta av ett skönt vårväder!

Kommentera inlägget här: