Powered by Jasper Roberts - Blog

Veckans vlogg - husvisning och så tar du hand om dina rosor

Dags för vecksans vlogg och vi börjar med en ny liten husvisning och så får ni spana in i gäststugan också, var ett tag sedan sist ju... Sedan ska jag hugga ved för första gången i mitt liv (hahahaha, hur det gick får ni se i vloggen.....) innan jag ska iväg och handla inför gästernas ankomst och då får ni hör lite mer om hur pirrig och nervös jag var av Rickard i början när vi var tillsammans.... Avslutningsvis så visar jag er hur man bäst tar hand om ett 10-pack rosor för att de ska hålla sig fina och fräscha så länge om möjligt. (För er som bara vill se tipsen om rosorna så finns en kortare video med de tipsen här.)
 
 
Här har ni veckan vlogg:
 
 
 
 
Jag har inte förberett någon video till nästa vecka utan hoppas på att där är så bra wifi så jag kan få upp en liten Dubaivlogg, sen får vi väl nästan börja med julvloggarna därefter va? Ni får förresten 3 snabba julpyntstips i vloggen också, de ni sett på bloggen. En matig vlogg den här gången helt enkelt!
 
Nu ska jag äta lunch och få pedikyr, så lyxigt inför semestern ju!
Kommentera inlägget här: