Powered by Jasper Roberts - Blog

Egen pyjamaskollektion?

Inlägget innehåller adlinks
 
 
 
Jag ÄLSKAR ju pyjamaser som ni vet och lever i dem så ofta jag bara kan så jag undrar ju bara NÄR jag ska få släppa min egen pyjamaskollektion... FÖRSTÅ vilken dröm för mig, jag vet precis hur den skulle se ut men å länge får jag nöja mig med att klicka hem årets julpyjamas och tipsa er om mina favoriter just nu när jag är på jakt efter årets julpyjamas, på bilden ovan har jag den jag köpte i fjol som jag började använda igår igen... Och ja, jag har börjat smyga in små "vintersaker" som den där kudden med granbarr och några små granar med rötter i vaser här och där.... 
 
 
 
Den ljusblå klassiska kostade bara 279kr nu såg jag, eller om man hellre har den i nattskjorta istället som jag har i den där svarta sidennattskjortan från Parnevikskollektion (40% rabatt på den nu tydligen, jag har haft min ett år och den är lika fin fortfarande så hett tips till någon i julklapp kanske?) Den rödrutiga eller blårutiga får bli årets julpyjamas för mig, jag får inte shoppa för dyra eftersom jag gärna köper ny varje år och denna kostade 279kr nu vilket känns som ett schysst pris och hur gulligt att matcha C i denna pyjamasen då? Och Rickard i denna...
 
 
Okej, tillbaka till min dröm om att skapa en pyjamaskollektion... Jag hade absolut gjort en klassisk blåvitandig som påminner om den här uppe och den skulle vara en sommarpyjamas i 3 delar med skjorta, långa byxor men även shorts och allt skulle vara i ett tunt material så man kan ha den på sommaren MEN inte för djup urringnig för det är ett problem på många skjortor, att man inte är bekväm med urringningen om man har folk som bor över eller själv sover över hos någon. Jag vill skapa pyjamaser som man kan ha på sig till frukosten! Sedan skulle jag skapa ett skönt, enkelt nattlinne med tunna band UTAN en massa konstig spets som alla har - och med en kjollängd som går nedanför knäet och inte är kort-kort och såklart inte för djup urringninge här heller. Materialvalet är klurigt för man vill ju kunna sova bekvämt i det... ÅH och så skulle jag skapa ett linne eller en tunn t-shirt som man kunde ha under sin pyjmsskjorta om man vill hålla allt på plats lite mer när man har pyjamasen bland folk liksom.... 
 
Haha, okej jag har bara börjat... Sedan skulle jag såklart skapa en navyblue med vita kanter, klassisk snygg, och en krämvit med svarta detaljer lite Chanelinspirerat och även en nattskjorta i samma stuk och sedan någon svart lite mer stram och stilren och slutligen 3 med mönster  - en romantisk med snyggt blomprint, en cool som man nästan skulle vilja använda skjortan som vanlig topp och en i ett djurprint. 
 
Och slutligen skulle jag skapa en barnpyjamaskollektion till som matchade såklart, med SKÖNA byxor med bred resår och inte sömmar som skaver.


Drömma får man.... Nu ska jag natta superC, ha en fin kväll!

 
 
 
Alla länkar är adlinks, läs mer om vad det är här.
 
 
 
 
Julia:

ÅH, gör en pyjamaskollektion - jag köper! :D

Svar: Jaa, ska försöka!
JOHANNA KAJSON

Becka:

Jag köper också!!

Svar: Jaaa, frågan är var jag ska göra den, hrmm
JOHANNA KAJSON

Becka:

https://www.lindex.com/m/se/7684282/?back
Nu tycker du säkert att jag är helknäpp men jag tänkte på dig när jag såg denna klänning :)

Svar: Haha, så fint med rosetten
JOHANNA KAJSON

Louise:

Jag köper gärna!!!

Svar: Hurraaa
JOHANNA KAJSON

Hilda:

Alltså den bilden med rosa och blåa? Var är den från? Blev kär!

Svar: Åh den är 6 år gammal tyvärr
JOHANNA KAJSON

Paulin:

Jag skulle köpa direkt! :)

Kommentera inlägget här: