Powered by Jasper Roberts - Blog

Söndag i solen

Solasolasolaa
Idag har vi varit nere på vår brygga och solat och badat. En ljuvlig brygga hittades 5min från vårt hem! Lovelyyy!


Fint va? Där är fik och utomhusservering också.. Och en pool ovanför om man föredrar klor framför mälaren... Dock vill jag gärna äta en lunch på den häftiga uteserveringen som finns in genom det lilla röda huset. Där har de byggt en liten bar där man sitter på rad och dinglar med benen samtidigt som det enda man har framför sig är den vackra utsikten.. You will love it!

Vi hade supertur med vädret och fick se en hel del sol idag! Jag håller tummarna för ett par fina veckor framöver så att jag kan få ligga där nere och läsa, vila, sola, bada och njuta av min ledighet. Håll tummarna åt mig!!

Vid fyra gick vi alla fyra hemåt och jag lagade mat åt gänget. Kycklingpasta, mums vad gott det blev!

Vad tycker ni? Ser det gott ut?

Jag vill passa på att be om ursäkt för att jag har varit dålig på att uppdatera och när jag väl gjort det så har jag skrivit hyffsat tråkiga texter.. Sorry. Men så blir det när man har besök hela tiden :=) Imorgonbitti åker systern och imorgonkväll checkar mor och far in hos oss. Det ska bli mysigt!! Imorgonkväll ska vi till Vickan (restaurang Victoria i kungsträdgården)

Efter lite dusch så åkte vi in till kungsträdgården och lyckades få tag i ett bord.
Gänget


Efter vinsten (Spanien) så gick vi till EMstudion för sista gången och kollade in kändisarna ;) Roligast att se var Lars Lagerbäck!!

Har ni sett reklamen för BurgerKing med sexpack? Den där fotbollskillarna springer sex stycken tillsammans hela tiden. Jag tycker den är rätt rolig!! Hihi...

Nu e vi hemma och ska sova.. Imorgon e jag ensam och ledig på dagen igen så då ska jag uppdatera er som en galning, hihi.

Nattinatt
//J
Kommentera inlägget här: