Powered by Jasper Roberts - Blog

Inget te. Men det är torsdag vilket betyder att det snart är helg!!

Blev inget te igår.  Jag e för slö för att ta tag i sånt. Ni vet när man ser på tv, typ i vänner, att de sitter och dricker te och myser? Eller på filmer när de på kvällen kryper upp i soffan och dricker te på ett sånt där mysigt sätt som man bara vill vara med på?? SÅ GÖR INTE JAG!! Jag har alltid en vision av att jag ska sitta i snygga myskläder uppkrupen i soffan med en stor, söt mugg med rykande varmt te och se så där härligt snygg ut. Istället sitter jag här, med mysbyxor med röda målarfläcka på (konstnär som jag blivit det senaste året, haha) och ett slappt linne utan te och med en helsmaskande pojkvän bredvid mig. Varför blir det så här?


Jag har även varit på väg ut i köket i tre kvällar nu för att göra hallonsmoothie (jag har fantastiskt nog till och med köpt ingr) men det är tydligen också ett för stort projekt för att jag ska klara av det. Hmm.. Nu gör jag det. Snart. Ska bara skriva klart...

Idag var tanken att min nulägesanalys skulle bli klar. Det blev den inte, det var något som tog emot när jag skulle skriva slutsatsen. Som om tankarna vägrade. Suttit och stirrat på dokumentet totalt 3 timmar idag. Men inget har hänt, whyyy?!! Jag tror jag har en spärr i kroppen som ibland hoppar fram. Den vill inte att jag gör vissa uppgifter förrän precis i sista sekund, och innan den där sista sekunden så är jag helt okreativ!! Så är det nu, så jag gissar att jag kommer sitta på söndagnatt efter hockeyn och traggla mig igenom det sista. Läste Ps innan och den var överambitiöst genomarbetad med bilagor och allt. Hoppas att min räcker till. Det gör den nog, PA känns cool. Ska bli kul att sitta i återkoppling med honom sen.


Nu hamnade vi på ett humorprogram på svt24, Björn Gustavsson och Johan Glans -kan det bli bättre? Morgonsoffan heter det tydligen. Jag får nog säger adjöken till er och och softa lite innan det är dags att sova. Tåget till Göteborg går 06.57 imorgonbitti, zzz... Men det ska bli kul att jobba!! Just det ja, jag måste leta på Ws nummer.. Vi får se om jag kan skriva till er i Gbg. Ha en jättebra helg!!


//J
Psst. Ni glömde väll inte våfflansdag??

Kommentera inlägget här: