Powered by Jasper Roberts - Blog

Första advent


Första advent! Tjohoo, välkommen julen på riktigt! Vi har tänt vårt första ljus (och om ni undrar varför de andra vekarna är brända så var det denna adventsljusstake som användes på inspelningen)...Vi sitter och pratar om när vi ska göra med dagens träningspass och vad vi ska äta till frukost.. Vi har inget bröd hemma och jag röstar för scones och R röstar för toast...Hrmmm....

Idag ska vi ge oss ut på stan och leta julklappar, jag ska köpa mina 9 till R, imorgon är det dags att öppna första paketet i vår julkalender!!! MYS!! Det blir dock R som får öppna imorgon och jag får vänta heelaaa vägen till tisdag, men jag väntar med spänning!!!

Ikväll ska vi ha minifamiljemöte och planera hela vår Londonresa, på fredagmorgon bär det av!! Ska bli underbart att strosa omkring på Londons gator och se julskyltningarna! Och både fotboll och musikal ska hinnas med.. Lovely!

Nej nu får väl jag ta tag i frukosten så det händer nått!!

Glad första advent!

J
Nea:

Jättefin adventsljusstake :)

Kommentera inlägget här: