Powered by Jasper Roberts - Blog

Hej och hå, dagen sprang på

Ehm... Dagen har bara försvunnit kan man säga! Men jag har fått gjort mycket!!! Igårkväll hade vi en härlig och lagom mysig men riktigt rolig förfest hemma hos systern och A och efter det så drog vi iväg till klubben, väl där sprang jag in i en och annan vän och så småningom lyckades jag hitta baren där jag VAR TVUNGEN att köpa en flaska Champagne eftersom det var så förbannat billigt!!! ALLT är skitbilligt i Skåne. När man flyger ner hit är det som om allt från mat till kläder och dryck är på rea. 25-50% rea. Det kan få en att flippa och köpa in en flaska Champagne när man inte borde dricka mer.. Jajaja, vi hade det superkul när vi satt och snackade vid skumpan.... Efter det följde en kväll av att gå runt och leta efter folk och vid två gav vi upp och åkte hem... Var riktigt länge sedan jag lyckades med en rolig utgång. Grrr... Men förfesten med systern o hennes kompisar var kul iaf!!!

Idag gick jag upp vid tio och tog en promenad i solskenet till E där hon bjöd på frukost (nybakta bullar!!! lyx!!) och sen ägnade vi flera timmar åt att göra Glitter&Glamour inbjudningar.. Och glittrar gör de!! Jag måste köpa lite mer grejor för att kunna fixa de sista 50 inbjudningarna men det får jag göra från Stockholm! Efter det så tog jag mig till stan där jag mötte upp R och systern för att hämta upp lite thaimat som vi tog med hem och åt -mums! (och billigt det med!!) ...

Efter det så tog vi alla bilen till kusinens nya hus och där lekte vi med gudbarnen i flera timmar! SÅ MYSIGT!! Bus och lek, dunkgömme i trädgården, mycket fika och massor av pussar och kramar. Love!

Nu är vi hemma och myser framför melodifestivalen... Bilder kommer därför senare eller imorgon...

MEN! Det har hänt något SÅ märkligt!! Det har kommit ett mystiskt brev på posten som är skickat till mig här hemma. Efternamnet är felstavat och postnumret är fel... ingen avsänder och jag känner inte igen handstilen... i brevet ligger där bara en skiva, inget annat.. På skivan står det "Röda mattan" "Oscars 2009". När jag tittar på den är det någon gullig människa som har spelat in massor av intervjuer från röda mattan med alla vackra klänningar!! TACK!!! Jag skrev ju på bloggen i veckan att jag var så irriterad för att det var svårt att hitta bilder på det så denna mystiska människa som gjorde mig världens tjänst helt spontant -TACK!!! Jag bor ju i Stockholm numera men jag antar att du har gissat dig till adressen här!´Snälla berätta vem du är så jag kan tacka! (och så jag slipper vara lite nervös för vem det är som letat upp min adress)

Nu blir det semla och mys...

//FrökenKajson
Anonym:

Det är en person som har gott om tid och kan sitta o redigera bort all reklam och skräp. Förr redigerade han annat. Att efternamnet är felstavat kan bero på att han har problem med svenskan.

Linnéa:

Ledsen att kvällen inte blev lyckad :S

Take care,

Kommentera inlägget här: