Powered by Jasper Roberts - Blog

Paaaartttttttaaaayyyyyy

Hellooo,
jag har hälsat på säljare, hängt med A på caféet, varit på systemet i Malmö och tagit en AW med Rs jobbkompisar.. Trevligt,trevligt! Nu har jag, R och A precis käkat en god middag och dricker lite öl framför så ska det låta och hockeymatchen (Malmö på väg upp!!!)

Systern har precis meddelat att hon har landat från London i Köpenhamn, E och M ringde precis och sa att de var klara inom en halvtimme och N och J har jag inte jättekoll på.. Men som det känns nu så blir det en kul kväll!! Ben och huvud bubblar redan av alla skumpa!! Tihii

Hoppas att ni har en bra fredag!
//FrökenKajson

Jag har haft en fantastisk upplevelse när jag fick en SPA upplevlese på Gladan i Eslöf idag... Skrubb, mer skrubb, dusch, oljemassage och ansiktsmassage! Det är fan lyx!!! Jag är helt salig!
Kommentera inlägget här: