Powered by Jasper Roberts - Blog

LEDIN bilder igen!!

Heej,
Åh vilken bra konsert det var igår, de dundrade på med tusen gånger med energi än i Helsingborg! Jäklar vilket drag, publiken var bättre också men fortfarande lite för lata så jag fick hålla igång som fan! Men det var superduper kul och bra på alla sätt, tjohooo vad glad jag är att vi fick gå! Tack Ove för biljetterna!!! (det är alltid kul och speciellt när man får gå in där det står "PRESS och VIP endast" tycker jag!!! Kalla mig en mes men sånt tycker jag kittlar i magen, hihi. Precis bakom oss kom Ledins son och gled in).

Här är lite bilder:
Mys i baren innan
Bra stämning när af Ugglas gick av scenen..
Scenen var för övrigt uppbyggd och var dubbelt så stor som Allsångscenen som stod bredvid och såg liten ut, haha

Grabbarna släpper loss

Efter konserten åkte vi till Södra Bar (Mosebacke, 7e våningen) och mötte upp Rs kompisar över en flaska rosé med fantastisk utsikt!!
Svårt att ta bild på den häftiga utsikten men man såg hela staden


Nu ska vi åka till en helt ny strand och läsa lite bok innan det börjar regna och sen ska vi till Dormy och köpa en driver till R!!! E vi golfokiga nu eller?!!!

Ikväll blir det nog DN-galan med förhoppning om sol i ansiktet och öl i handen, håll tummarna!!

//FrökenKajson
Kommentera inlägget här: