Powered by Jasper Roberts - Blog

Lördagshäng med mig själv...

Hej hopp!

Igårkväll var supermysigt här hemma, bara jag och mamma och pappa hela kvällen! Vi grillade rygbiff och jag lärde mig äta kantareller (hej och hå vad vuxen jag blir! Musslor och kantareller på bara några dagar!) och sen satt vi ute hela kvällen och lyssna på musik och planerade min 25årsfest! Det blir en dundrande fest!

När jag skulle gå och lägga mig och sova så var jag rädd för spöken så jag somnade med lampan tänd och sov så hela natten. Brrr.. Idag har jag vaknat ganska förkyld igen så jag käkar blåbär och hänger med mig själv i soffan för föräldrarna har jag skickat iväg att spela golftävling! Hoppas det går bra för dem..

Nu ska jg snart gå till tåget och åka mot Småland där R hämtar upp mig så kör vi upp mot Stockholm igen. Dags för sista veckan av semester! Hoppas vädret kan vara schysst en vecka till för jag vill åka på badutflykter!

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och packa ihop mig.

Ciao
//FrökenKajson

Psst. titta vilken smarrig efterrätt jag bjöd på igår:

Kommentera inlägget här: