Powered by Jasper Roberts - Blog

Regn, regn, regn


Godmorgon vänner!

Det verkar som det regnade på många håll och kanter igår och idag har det fortsatt att regna här. Tråkigt, jag som skulle åka in till Västra hamnen i Malmö och mysa på en brygga med min E!!

Igår landade jag i Skåne och blev hämtad av min vän N direkt på flygplatsen och fick skjuts hem till mamma och pappa där jag slängde in väskan och sen satt på altanen och pratade en stund till N kom tillbaka efter att ha lämnat bilen.

Sen satt vi och pratade en hel kväll... Vi pratade och pratade och åt grillad tonfisk och lite hallon och pratade lite till. Klockan blev mitt i natten när vi kramades hejdå och jag skulle sova.

Idag är jag lite trött och skakig i kroppen för jag sov inte så jättebra inatt av någon dum anledning och förkylningen sitter väl kvar lite i kroppen även om jag mår MYCKET bättre!

Men idag vaknade jag alltså till regn, regn, regn... Tråkigt! Men jag ska iaf ta mig in till Malmö och träffa Eså får vi väl fika på något mysigt fik istället! Och prata och babbla!

Behöver prata av mig med alla tankar som snurrar i huvudet så det är perfekt att umgås mycket med bästa vännerna just nu!

Ikväll blir det bara middag här hemma hos mamma och pappa och jag är lite sugen på att baka någon efterrätt för det var länge sedan jag bakade och här är såå söta kok och bakböcker här hemma... Kanske lite paj!!

Hoppas ni får en bra dag i REGNET!


//FrökenKajson


Nea:

Så söt "regnteckning" :)

Tack för igår, supermysigt att få så många timmar tsm med dig <3

Kommentera inlägget här: