Powered by Jasper Roberts - Blog

Sjukling

Neeeeeeej, jag har blivit sjuk. Toksjuk, så sjuk så jag sjukskrev mig från företaget idag och ligger med täcket i soffan och dricker te, C-vitamin, äter halstabletter och halvsover framför Vänner. Snart övergår jag nog till Trolltider, något jag alltid tittat på när jag är sjuk sen jag var liten. Har ni sett den julkalendern?
 
 
Utanför fönstert spöregnar det och jag fick avboka dagens pass på SATS. Bittert. Imorgonbitti ringer dessutom klockan 05:20 för att vi ska köra ner till Småland och medverka i första upplagan av deras släktgolf. Vi får väl se hur det blir med det där för mig men golfbagen har flugits upp till Stockholm bara för detta event så om jag mår likadant idag eller sämre så blir jag VANSINNIG!
 
Unga Fru Kajson
Tilda:

Hoppas du kryar på dig kvickt! Om du suttit med vid prisbordet här hade du blitt frisk direkt... ;)

Svar: I´ll do my best! Ska somna nu så får vi se hur det känns när klockan ringer 05:15 imorgon... ;)
Unga Fru Kajson

Kommentera inlägget här: