Powered by Jasper Roberts - Blog

4 dagar kvar...

Nu går tiden nästan för fort tycker jag!! Bara 4 ynka dagar kvar och idag står toning av håret, möte med floristen och besök på slottet på listan. Och i eftermiddag kommer svärföräldrarna (och extra svärföräldrarna :) på besök då vi sk fika lite hemma hos farfar tänkte vi.

Snälla Emelie har fullt upp i Malmö så hon hinner inte vara här något förrän i slutet av veckan men istället så klipper hon ihop en vimpel av dessa magiskt söta pasteller som jag är spänd på att hänga upp till fördrinken!! Jag såg en av hennes fina vimplar som hon gjort till en kollega för några veckor sedan och blev helt kär så jag frågade om hon hann göra en sån till oss också och som tur är så älskar hon pyssel lika mycket som jag och satte igång med projektet, iiii.

Idag är jag nog mest nyfiken på vad floristen har att säga dock, vi har fortfarande inte bestämt vilka blommor som ska vara i buketten fullt ut eftersom vi inte visste vad som skulle finns i augusti... Så idag faller domen över om där står några pioner kvar i Holland som jag få utan allt för hutlösa priser eller ej. Spännande!!!

Fröken Kajson

 

Kategori:
Kommentera inlägget här: