Powered by Jasper Roberts - Blog

Rom & Gaeta nästa

Alltså, idag jobbar jag i 190 för att bli klar så jag kan börja packa för Italieeeen och lite semester. (Jaja, måste nog jobba några timmar per dag men det är inte hela världen när man kan göra det från en solig terrass på morgonkvisten!)
 
Först flyger jag och Rickard till Rom själva imorgonbitti och ska uppleva staden 2 intensiva dygn och sen tar vi tåget raka vägen ut till kusten för att flytta in i ett hus i Gaeta med resten av min familj. Där stannar vi till söndag, ska bli helt underbart med morgondopp och kvällsdopp och alla dopp i havet där emellan!
 
Längtar efter denna terassen...
 
Men nu ska jag köra dundermaraton i rekryteringsintervjuer.
 
Hej på er!
 
 
Aina Strand:

Vilka superhärliga bilder :)

Clara:

Åh så härligt! Vill också åka till Italien :D

Catharina:

Ha det så underbart skönt i Italien!

Kommentera inlägget här: