Powered by Jasper Roberts - Blog

Hejdå trillingnöt

 
 

Alltså kan vi prata lite om Aladdinasken som man alltid vill småmumsa på under julen? De uppdaterar den ju ibland och i år när asken fyller 75år verkar det bli något riktigt nytt och fräscht minsann - två nya smaker introduceras som känns väldigt 2014. Den ena är hallonlakrits (mums!) och den andra är fläderblom!

De som ryker är tyvärr trillingnöten som är en riktigt favorit och sen den där hemska körsbärslikören som bara vuxna äter. Den sistnämnda gör mig ingenting som ni förstår.

 

 
Vilken är er favorit i asken?
Mamma Mindy:

Trillingnöt är min favorit :)

Svar: Attans att den försvinner!!
JOHANNA KAJSON

Elin Bergman:

Gillar trillingnöten, synd!
Hahah i min släkt äter inte ens dem vuxna körsbärslikören ;) Så den kan försvinna! :)
Hmm Hallonlakrit i choklad ? Fläder låter godare.. Eller ?!

Svar: Jag älskar laktrits i choklad så jag tror stenhårt på hallonlaktrist och fläder låter också gott men lite plattare liksom.. Men ja - HEJDÅ KÖRSBÄRSLIKÖREN!!! :)
JOHANNA KAJSON

Susanna Maria J:

Oooh no! Trillingnöten som är min mans favorit!! :P

Catharina:

Synd att trillingnöten försviner. Men äntligen blir vi av med körsbärslikören. Den blir alltid kvar och slängs oftast.
Lakritsen låter spännande.

Cassandra:

Konstigt att dom tar bort trillingnöten som är så olik de andra...riktigt dåligt val då den är så populär också. En av mina favoriter!

Kommentera inlägget här: