Powered by Jasper Roberts - Blog

Solhatt & syrener

Syrran kom faktist med en present till igår till Mr Mini - en liten vit, snygg solhatt han kan ha i sommar på landet! 
 
Från HM
 
 
Men framförallt så hade hon plockat ett knippe syrener till mig - som jag längtat efter den doften!!! Har ju inte kommit ut i naturen så där jättemycket senaste månaderna så att få ligga i sovrummet och dofta på syrenerna igårkväll och alla vakentimmarna inatt gjorde mig löjligt lycklig. Låg med ett fånigt leende på läpparna och bara sniffade inatt...
 
 
Kategori: Vardagen med moi Taggar: bebishatt, bebiskläder, blommor, great flowers, juniblommor, solhatt, sommarblommor, syren, syrener;
Johanna:

Tror jag såg din man springa förbi idag vid Karlberg och tänkte ropa en hälsning till dig men vågade inte. Så jag ropar lite hejarop här på bloggen och pepp de sista dagarna! :)

Svar: Det bör stämma eftersom han var ute och sprang :). Vad roligt, jag ska säga det till honom! Tack för hejarop, preciiis vad jag behöver!!!
JOHANNA KAJSON

Kommentera inlägget här: