Powered by Jasper Roberts - Blog

En solig måndag

Fotade Charles imorse i sängen och började detta inlägget men sen kom jag liksom inte längre och dagen har flugit iväg vi har sovit en stund, varit ute i solen (!) på promenad (!!) och svängt förbi blomsteraffären och köpt nya hyacintlökar. Vi åker ju till Skåne imorgon och stannar till lördag men pappa skulle jobba i Stockholm så han bor i lägenheten och vattnar granen och de andra julblommorna, vilket utbyte va?
 
Lilla djuriska kungen, byxor från Lindex och tröja från Mini Rodini
 
 
Jag ska försöka packa sen också, det blir mest hemmamys för vi ska göra stora julbaket men en sväng till Malmö för att träffa Nea hoppas jag hinna med också. Får se om Charles hänger med in eller jag åker själv...
 
Charles ville absolut sitta upp/framåt med överkroppen hela tiden idag - han måste tränat magmusklerna rejält under vår lilla promenad...
 
 Nu ska jag försöka få i mig lunch och sen drar vi igång packracet - är vi effektiva kanske jag hinner till gymmet en sväng med Rickard ikväll. Vi har nämligen barnvakt om vi vill!
 
 
 
Kommentera inlägget här: