Powered by Jasper Roberts - Blog

Välkomna tillbaka

SOM jag saknat er, bloggen började strula igårmorse och jag fattade ingenting av vad som var fel men min domän (ungafrukajson.se) hade tydligen kopplat ur och de fåtalet som hängt kvar från starten av bloggen för sisådär 7-8 år sedan lyckades klicka in på frokenkajson.blogg.se och ändå hitta fram. Jag var Fröken Kajson tills jag gifte mig och det blev det Unga Fru Kajson, men jag vet inte om jag är så värst ung längre? Kanske dags att hitta nytt namn? Gamla Fru Kajson? Fru Kajson? Johanna Kajson eller bara Kajson? Hrmm


Hur som helst, sen vi hördes sist har jag som sagt lyckats ta mig till Småland och idag har jag bland annat gjort det här:

Googla inspiration för lördagens frisyr, Carries slarviga knutar är ju alltid härliga...

Jag har passat Charles kusin Harry en kort sväng och varit ensam med dessa två killar till busfrön. Herregud vad kul de har tillsammans redan, gullungarna!

Vi har varit ute på en kort promenad i regnet och Charles pekade bestämt på lekplatsen och gungan så lite gungande fick det allt bli. Och bus i blåbärsriset såklart!

Och vid sex-tiden kom äntligen min beställning av helgens bröllopsblommor så nu när jag nattar Charles är det bara att sätta igång och rensa, snitta och sätta allt i vatten för imorgon väntar floristdag! Spännande...

Nu nattar jag Charles och lyssnar på när svärmor ordnar med kvällsfikat utanför, det får nog bli kvällskaffe vid blommorna.


Som sagt, välkomna tillbaka fina ni! Jag har saknat er!

Livet i USA:

Jag röstar för Fru Kajson:)

Josefin:

Åh vad är det för blommor?! 😍 Ska i dagarna bestämma vilka jag ska ha i min bukett också 😊

Svar: De du ser är dahlior och nejlikor - mina bästa på sommaren men fresia, astilbe, avalanche ros eller trädgårdsros/ austin ros är också stora favoriter för mig
JOHANNA KAJSON

Lovisa:

Åh, de blommorna var så fina tillsammans!

FrökenTV, bloggen om tv och film:

knuten är bäst

Hanna:

Tycker allt du kan vara ungafruKajson ett tag till. :-)

ina:

Fru i stället för unga tycker jag :)

Kommentera inlägget här: