Powered by Jasper Roberts - Blog

Så träffades jag och min man

Jag har fått frågan till yotube flera gånger om jag inte kan berätta hur jag och min man Rickard träffades för första gången så idag blir det en enda lång kärlekshistoria med kanske lite för mycket ärlighet, oooops. Som att jag tyckte Rickard var SÅ tråkig att jobba med eller att jag knappt vågade gå på toa första året vi bodde ihop, haha.
 
Fotograf: Sandra Williamsson
 
 
Enjoy!
 
 
 
 
 
 
 
<3
Alldamnstories:

Underbar vlogg! Fällde en liten tår när det äntligen blev ni <3 har en fråga till en vlogg, dock inte lika romantiskt ämne men ändå. Jag vet att du lever med iaf minst en (två?) sjukdomar som gör att du ibland kan få väldiga smärtor i huvudet och ligga i fosterställning kanske 1-2 dagar i månaden. Och såklart din vanliga huvudvärk du berättat om. Om jag minns rätt. Men frågan är hur ni resonerade kring det när ni skaffade barn? Och hur det fungerar för er i vardagen? Man vet ju att sjukdomen finns där och att man på något sätt måste hantera den i vardagen, och samtidigt slippa känna att man får dåligt samvete de dagarna inför sin partner och sitt barn. Var ni oroliga för detta? Jag frågar bara av kärlek och för att jag vill veta hur andra med kroniska sjukdomar som påverkar en så mycket tänker. Har själv sådana attacker som golvar mig och är också helt sängliggandes ca 2-3 dagar per månad. Och funderar mycket på hur det ska gå med barn. MEN vill absolut inte låta det ta ifrån mig lusten att skaffa barn eftersom jag vet att de övriga dagarna och tiden skulle jag vara en supermama. Får man ens säga så enligt jante? Nej säkert inte. Men du verkar vara en SÅ fin mamma till Charles så vill så gärna veta hur det fungerar för er nu? KRAM

Alldamnstories:

Underbar vlogg! Fällde en liten tår när det äntligen blev ni <3 har en fråga till en vlogg, dock inte lika romantiskt ämne men ändå. Jag vet att du lever med iaf minst en (två?) sjukdomar som gör att du ibland kan få väldiga smärtor i huvudet och ligga i fosterställning kanske 1-2 dagar i månaden. Och såklart din vanliga huvudvärk du berättat om. Om jag minns rätt. Men frågan är hur ni resonerade kring det när ni skaffade barn? Och hur det fungerar för er i vardagen? Man vet ju att sjukdomen finns där och att man på något sätt måste hantera den i vardagen, och samtidigt slippa känna att man får dåligt samvete de dagarna inför sin partner och sitt barn. Var ni oroliga för detta? Jag frågar bara av kärlek och för att jag vill veta hur andra med kroniska sjukdomar som påverkar en så mycket tänker. Har själv sådana attacker som golvar mig och är också helt sängliggandes ca 2-3 dagar per månad. Och funderar mycket på hur det ska gå med barn. MEN vill absolut inte låta det ta ifrån mig lusten att skaffa barn eftersom jag vet att de övriga dagarna och tiden skulle jag vara en supermama. Får man ens säga så enligt jante? Nej säkert inte. Men du verkar vara en SÅ fin mamma till Charles så vill så gärna veta hur det fungerar för er nu? KRAM

Ellen:

Älskar dina vloggar, du verkar som en så genuint härlig och vacker person på både in och utsidan Johanna! Kan du inte göra en sån intervju med Charles igen, det vore roligt. Alltid lika kul att läsa om barn i samma ålder som sitt eget 😄

Therése:

Älskar att du vloggar, där får man verkligen känna på ditt sprudlande du! Du är så härlig, du smittar energi, tack! Jag läser ju din blogg men blir extra glad när de kommer nått på youtubekanalen eftersom jag har min egen kanal😊😘

Svar: <3
JOHANNA KAJSON

Vickan:

Ååååh älskar! Bara ler! Mer sånt här 😃

Caroline:

Sååå mysig video 😍 Du får gärna berätta mer om början av er relation! Så mysigt att lyssna på! Man ser hur kär du fortfarande är! Kram

Caroline:

Sååå mysig video 😍 Du får gärna berätta mer om början av er relation! Så mysigt att lyssna på! Man ser hur kär du fortfarande är! Kram

Caroline:

Sååå mysig video 😍 Du får gärna berätta mer om början av er relation! Så mysigt att lyssna på! Man ser hur kär du fortfarande är! Kram

Lady Dahmer:

Män är en sjukdom! Hur svårt ska det vara...

Svar: Va?
JOHANNA KAJSON

Malin:

Åh vad fint! Jag har aldrig nånsin orkat lyssna på någon vlogg i mer än fem minuter så fatta hur härlig din var som jag faktiskt lyssnade klart på 😃 Jag vill också höra mer om dina smärtor/sjukdomar. Lite om hur du klarar av att hålla en positiv attityd kring allt även om det måste påverka dig otroligt i vardagen? Jag kan bli så himla rutten om jag får en förkylning som hindrar mig i livet och träningen i två veckor men du verkar ha en fantastisk förmåga att vända allt och skaka av dig och ändå träna, försöka ta hand om dig själv även fast smärta och elände liksom gör att resultaten inte blir som de skulle blivit om kroppen samarbetat om du förstår hur jag menar. Kram Johanna och tack för bästa bloggen!

Svar: Men WOW vad glad jag blir, och denna var ju lååååång :)
JOHANNA KAJSON

Annika:

Vilken härlig berättelse. Jag blev tillsammans med min man 2005, oj det är ju 12 år sedan i höst! Men i alla fall för att göra en lång historia kort, han hade bara vita tubsockor 😂🙈. Idag är alla dem väck sedan länge😉. Ha en fin dag.

Martina:

Du är ju helt underbar - kärleken syns verkligen i dina ögon!

Träffade min man i februari 2005 och varit vi sedan första dagen vi träffades, flyttade ihop 5 mån senare. Inga vita tubsockor men en tröja som han hade råkade försvinna....

Jackie:

Asså ååh vilken fin video, man blir så där varm i hela kroppen utav den och glad blir man :)

Svar: <3
JOHANNA KAJSON

Tess :

Så fantastiskt att se hur dina ögon tindrar och hela du bara skiner till när du pratar om Rikard och er som par. Kärlek alltså, bra fint :)

Svar: <3
JOHANNA KAJSON

Johanna:

Såå kul! Tack! Du är så sprudlande, känns som en vän som sitter och berättar!

Lady Dahmer:

Hej, ser att det är nån här inne och kommenterar som mig. Jämför gärna ip där med det här så ser du att det inte är jag. :-)

Svar: Men vad skönt, hängde inte alls med - tack för att du tog dig tid att säga till!! Glad fredag!
JOHANNA KAJSON

Kommentera inlägget här: