Powered by Jasper Roberts - Blog

Spontanpicknick och hektisk mötesdag

Hej, hej från kvällsskrivbordet - jag fick precis allt det sista från formgivaren till boken att gå igenom så det blev kvällsjobb för min del men när det gäller boken är det faktiskt bara roligt, det är snabba puckar nu på slutet och det kräver snabb återkoppling så nu kikar jag ignom alla bilder och kommer med förslag där jag önskar byta och ha någon annan - jag har insett att jag aldrig kommer bli 100% nöjd med exakt alla bildvalen i boken eftersom det är så otroligt många som ska tycka till och nu börjar jag äntligen landa i den känslan. Det blir en fantastiskt fin bok och framförallt en BRA bok som man kan använda i sin planering och det är det viktigaste!!! Tur att precis alla bilder som alla mina fantastiska fotografer har tagit är så fina så det inte gör något om jag blir nekad en viss bild jag önskar, för där finns liksom inga dåliga utan bara att jag kanske hade en annan favorit.
 
Hur som, dagen har gått i ett mötesmaraton från morgon till kväll, avstämnign med ett slott, ett telefonmöteme med en toastmaster, ett floristmöte, ett möte med en projektledare som har ett eget eventbolag i Malmö som också bor här på Näse och tog iniativ till fikamöte vilket var OTROLIGT trevligt, henne måste jag haffa igen och hon har en son i samma ålder som superC - perfekt! Och sedan efter hämtningen så spontanpicknickade vi med Nea och deras nya hund - jag älskar att vi bor så nära nu så vi kan smsa på förmiddagen - "ses idag?", det har inte gått på 15 år...
 
Jordgubbsfika är den bästa!
 
 
Sedan har ska ju jag och Lisa ha fotoprojekt imorgon så jag hann hämta upp blommorna till den beställningen och rensa dem och få ner i vatten - sånt tar sin lila tid och jag har all respekt till varför blommor och buketter kostar så mycket som de gör, de kostar faktiskt rätt mycket i inköpspirs även fast mna köper hos grossist och bara att rensa dem och snitta om dem tar låång tid - att sedan underhålla dem och göra arrangemang tar ju också tid.
 
 
Ni får se lite mer imorgon... Nu måste jag ta mig an ett kapitel i boken!
 
Ha en fantastisk kväll hörreni och tusen tack för alla fina kommentarer på vloggen!!
Kommentera inlägget här: