Powered by Jasper Roberts - Blog

Enkelt höstpyssel för dekoration...

Jag har verkligen kommit igång med pyssel och pynt för Novent och jag älskar att göra små, enkla förändringar av inredningen för att vintergröna lite som smygstart... Dörrkransen visade jag ju er förra veckan och idag har min favoritljusstake fått en ny look...
 
 
Jag använde min klassiska Georg Jensen ljusstake "Season" (förövrigt perfekt bröllopspresent  eller julklapp, klassisk men ändå prisvärd (adlink) - vi fick vår i bröllopspresent...) Så här ser den ju egentliegn ut och jag älskar den så här också, finns i guld med, ursnygg den med...
 
 
Men nu tog jag helt enkelt ståltråd och lite grönskande barr och virade runt och så får ljusstaken se ut så här under julen och början på vintern... SUPERENKELT att göra med vilken ljutake som helst men det ger verkligen ett litet lyft.
 
 
Tre saker som behövdes, ljusstaken, ståltråd och lite grönt - sen är det bra att börja vira!
 
 
 
 
 
Gillar ni såna här tips och vill ha mer inför julen?
 
 
 
 
 
<3 för att gilla
Andrea:

Jaaaaaaaa!!! Mer Mer Mer. Älskar Novent. Har firat det i många år men inte haft ett bra namn på det :D Tack!!

Svar: HURRAAA
JOHANNA KAJSON

Vicki:

Ja gärna mer pysseltips :)

Anonym:

Jaa

Joanna-livet med Aspergers syndrom & Bipolär sjukdom typ 2:

Så fint

Kommentera inlägget här: