Powered by Jasper Roberts - Blog

Heja Sverige!

Halva fotbollslandslaget är ju mina kunder numera vilket är extrakul en sådan här dag såklart, då blir man extra stolt när de tog hem matchen sist och ikväll hejar vi såklart extra mycket på Sverige. KOM IGEN NU KILLAR!!
 
 
 
Vi valde att gå på klassiska IHOP (international house of pancakes) och äta pannkakor och smoothie till kvällsmat, mmm... Ni är många som undrar om maten här och sist vi var här åt vi ju bara massor av supergod och lyxig mat medan vi valt att fokusera på lite enklare men favoritställen denna gången eftersom vi anpaassar tiderna och maten efter Charles... Så det blir IHOP, Cheesecake Factory (som serverar riktigt god pasta bland annat, och cheesecakes såklart men de har vi inte ätit...), Five Guys för bästa hamburgarehaket och lite texmexx, KFC och poolbaren.... Här serverar de ju inte alkohol någonstans förutom på hotellen så vi sörplar cola light om aldrig förr, och lurar C att det är kaffe vilket funkar fin-fint. Glass däremot får han två om dagen, haha. En på förmiddagen när han går på utflykt med sin pappa till lekplatsen och jag får vila, läsa och sola och en på eftermiddagen vid poolen med mig mellan badplaskandet i lillla poolen. Är det semester så är det. 
 
 
Nu sover Charles, Rickard är och tränar och jag ska facetajma med syrran och Donna innan jag fortsätta läsa min bok "Till min dotter" av Malin Wollin...
 
Hoppas ni har en fin måndagskväll - HEJA SVERIGE!
 
Johanna Törnqvist:

Härliga bilder! Klart man ser matchen!

Kommentera inlägget här: