Powered by Jasper Roberts - Blog

Kom och träffa mig 28 nov i Stockholm

NU mina vänner - nu längtar jag så mycket efter att träffa er och jag hoppas ni vill komma och träffa mig nästa vecka när jag håller i en liten AW tillsammans med Lexington i deras butik i Stockholm. Kom och skåla och smaska på snittar och få din bok signerad - eller köp en ny till dig, en vän eller kusin som ska gifta sig, vara tärna eller toastmaster. Den perfekta julklappen till specialpris och såklart kan ni ställa frågor, få tips och råd och pepp av mig. Jag finns i butiken och minglar runt mellan 17-19 tisdagen den 28 november. 
 
 
 
 
Kom ihåg att OSA bara, begränsat antal platser och inbjudan går ut till er mina fina läsare och Lexingtons kunder, åh vad jag hoppas att ni vill komma och kramas!
 
(För er i Skåne så kommer vi köra ett liknande event 6 december i Malmö)
 
 
 
Kommer ni?
 
 
Gabbi - nybliven mamma :

Åhhh va kul!! edan gift och inga andra bröllop på g men kommer lätt köpa boken ändå för älskar sånt! 😍 Hade gärna kommit men har en liten bebis på snart 4 veckor så tror inte riktigt vi vågar oss ut på ett sånt stort äventyr än! 🙈 Men låter fantastiskt kul 😄

Svar: Men åh grattis till lilla bebisen <3 - jaa köp boken på adlibris då där finns den redan :):):)
JOHANNA KAJSON

Anonym:

I Malmö kommer jag! 😍🙌🎉

Svar: Jaaa
JOHANNA KAJSON

Isabell:

Jag fyller 28 år på Lördag. Jag och sambon planerar bröllop 2019. Din bok står såklart som nr.1 på önskelistan. Hade varit så kul att träffa dig IRL och få den signerad! Bor i Ängelholm (också Skåne) så jag hoppas eventet den 6 December är en bra tid så jag kan gå 🙏 Två små hemma, en född bara dagar från Charles (så jag hittade din blogg) och en på 8 månader ❤ Malmö är ju en bit bort.. Men känns SÅ värt det 🌸

Svar: Åhh det är 17-19 - hoppas du kommer!!!
JOHANNA KAJSON

Kommentera inlägget här: